compare_arrows0

Garanție și Retur

Garanția produselor - Pentru toate produsele vândute și livrate de către alebo.ro beneficiezi de garanție conform legislației în vigoare, astfel garanția produselor este de 24 luni de la data emiteri facturii. Produsele marcate cu eticheta ”Garanție pe Viață” beneficiază de garanție nelimitată până la desigilare și 24 luni după desigilare. Nu fac obiectul garanției, consumabilele stocate în condiții necorespunzătoare (temperatură, umiditate), cele instalate necorespunzător sau în alte echipamente decât cele pentru care sunt destinate, cele utilizate împreună cu alte materiale consumabile necorespunzătoare, cele manipulate necorespunzător (lovite, zgâriate, expunere directă la lumina solară, la lichide, etc.) cât și cele ce au suferit modificări fizice sau au fost epuizate de conținut (cerneală sau toner).

Returul produselor - Indiferent de motiv poți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ți-au fost livrate de curier. Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine și prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice și de asemenea nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile. Trebuie să returnezi produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție dacă a fost emis și toate documentele cu care ți-au fost livrate. Nu poți returna consumabile care au fost desigilate și/sau folosite. Dacă produsele livrate au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie să returnezi și cadourile.

Solicitarea unui retur se face printr-un email trimis pe adresa contact@alebo.ro în care trebuie să specificați numărul facturii emise pentru produsul respectiv.

Înainte de a solicita returul unui produs trebuie să te asiguri că acesta îndeplinește condițiile menționate mai sus. Produsele care nu fac obiectul garanției sau la retur nu se prezintă în aceeași stare în care au fost livrate nu se acceptă.

Costurile aferente transportului pentru produsele returnate sunt suportate de către beneficiar (cumpărător).